cropped-AETR-kozuti-ellenorzes-vegyes-2.jpg
2020.02.19.
/
1106 x 1106 px
A legnagyobb probléma, hogy NINCS lehetőség a tachográf kezelésének ALAPOS begyakorlására…
Alap szimulációk segítséggel, ellenőrző listával
Az első szimulációs feladatcsomagban a digitális tachográffal kapcsolatos VALAMENNYI alapműveletet begyakorlod: a gomboktól kezdve a kártya behelyezésén keresztül a kézi visszaíráson át a nyomtatásig, képernyőre való kiíratásig, OUT üzemmódok, komp szably, stb., kártya kivételig MINDENT. Mindezt egy általunk készített ellenőrző lista segytségével (ellenőrző lista: előre megírt, egymás után végrehajtandó lépések sorozata, amik segítenek egy adott tevékenység vagy feladatrész elemeit begyakorolni, az elméletet a gyakorlatba ültetni).
A program ezen részében CSAKIS AKKOR tudsz továbblépni, ha PONTOSAN ÚGY hajtottad végre a feladatot, ahogyan azt előírtuk.
Ez azért fontos, mert túlságosan sok olyan gépkocsivezető van, akinek még az alapvető kezelésekkel is problémái vannak. Ebben a részben a cél az, hogy teljesen begyakorold a tachográf megfelelő alapkezelését (legyen az Siemens vagy Stoneridge).
BŐVEBBEN: KATTINTS IDE!
Kötetlen szimulációk
Az ellenőrző listás (segítséges) begyakoroltatást követően EGYEDÜL csinálhatsz meg mindent a tachográfon. Itt most NEM kapsz segítséget, bármit csinálhatsz - nincs sorrend és nincs tiltás sem.
Ezzel tovább lépsz egy szintet, hiszen most már MAGADTÓL kell az elvégzendő feladatokat végrehajtani. Ezzel lemérheted, hogy tudod-e kezelni teljes egészében a tachográfot (mit tennél éles helyzetben). Ha nem, akkor visszamehetsz az előző ponthoz (alapgyakorlatok szimulálása).
Fontos, hogy a szimulációt bármikor el is tudod menteni, ha szükséges valamiért félbehagyni, és később UGYANONNAN tudod majd folytatni - így NEM veszítesz semennyi időt, mintha semmi sem történt volna.
BŐVEBBEN: KATTINTS IDE!
Valós élethelyzetek szimulálása
Egy szimulátor attól SZIMULÁTOR, hogy különböző, a valóságban is előforduló helyzeteket tudsz vele szimulálni. Enélkül NEM nevezhetjük szimulátornak.
Ennél a feladatcsoportnál TÉMAKÖRÖK szerint szortírozva több tucatnyi ÉLES helyzet kezelését gyakorolhatod be.
Ilyenek többek között:
Addig gyakorolhatsz, ameddig csak szükségesnek látod!
BŐVEBBEN: KATTINTS IDE!
4 féle tachográfon tudsz gyakorolni
Az alapgondolat az volt, hogy a KÉT leggyakoribb tachográfon tudj gyakorolni, melyek együttesen lefedik a pic 98%-át. Ezekből is egy-egy régebbi és egy-egy újabb típuson.
A négy tachográf típus, amin lehetőséged van gyakorolni a szimulátorban a következő:
FELIRATKOZÁS ONLINE SZIMULÁCIÓRA: KATTINTS IDE!
Cégeknek és GKI iskoláknak: felhasználók kiosztása
Kattints a képre a nagyításhoz!
Amennyiben vállalkozásként vagy GKI iskolaként regisztrálsz, úgy TE osztod ki a szimulációs időket a felhasználók, illetve a tanulók számára.
A rendszer ALAPBÓL MINDENKINEK UGYANANNYI szimulációs órát fog kiosztani, annak arányában, hogy hány embernek szeretnéd kiosztani a szimulációs időket, és összesen hány órát vásároltál.
A személyek neveit és email címeit, akiknek kiosztásra kerülnek a szimulációs idők, TE adod meg, így a teljes kontrollod alatt van az egész folyamat. Amint rákattintasz a sárga színű elküldést jelző ikonra, a rendszer automatikusan kiküldi nekik az értesítőt. Ezt követően ők már egyénileg fognak tudni belépni a szimulátorba, saját felhasználó nevet létrehozva.
FELIRATKOZÁS ONLINE SZIMULÁCIÓRA: KATTINTS IDE!
Cégeknek és GKI iskoláknak: szimulációk ellenőrzése
Kattints a képre a nagyításhoz!
Vállalkozásként vagy GKI iskolaként ellenőrizni tudod az egyes felhasználók szimulációs tevékenységeit.
Le tudod szűrni ezt felhasználókra, illetve időszakokra, valamint ezek kombinációjaként is, így láthatod, hogy ki, mikor lépett be a szimulátorba és milyen tevékenységet végzett ott.
Ennek révén nyomon követheted és, amennyiben szükséges, számon is kérheted az egyes szimulációs tevékenységeket, vagy épp azok hiányát. Ez nagy segítségedre lesz oktatóként vagy szamai vezetőként.
FELIRATKOZÁS ONLINE SZIMULÁCIÓRA: KATTINTS IDE!
Vélemény, hozzászólás?
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.